رویه سفارشات
1- وارد پروفایل خود شوید.
2- محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.
3- پس از انتخاب روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.
4- شما میتوانید تعداد کالا را افزایش یا کاهش دهید. همچنین امکان حذف کالا از سبد وجود دارد
5- آدرس تحویل سفارش خود را انتخاب نمایید.امکان تغییر یا افزودن ادرس جدید در این مرحله وجود دارد.
6- سپس آدرس و مشخصات تحویل گیرنده را ثبت نمایید.
7- برای تکمیل خرید خود شیوه ارسال سفارش خود را انتخاب کنید.
8- در آخرین مرحله میتوانید شیوه پرداخت سفارش خود را انتخاب کنید. اگر کد تخفیف دارید در قسمت مشخص شده ثبت نمایید.
اینجا ببین در شهرک اندیشه و برخی از شهرک های اطراف اقدام به تحویل فوری سفارشات نموده است.
سفارشات شما طبق شرایط زیر پس از گذشت 24 ساعت کاری تحویل خواهند شد :
کالای خریداری شده در فروشگاه مورد نظر موجود باشد.
در شرایط ویژه مانند جشنوارهها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویههای اعلام شده ، صورت نگیرد.
بنابراین توصیه میشود اگر قصد خرید محصولات مختلفی را دارید ، کالاهای سنگین را در سبد خرید جداگانهای ثبت کنید تا سایر کالاهای درخواستی طبق برنامه زمانی مورد نظر شما ارسال شوند.
تحویل کالای خریداری و ثبت سفارش شده فقط به کاربر عضو شده در سایت ( خریدار ) به همراه ارائه اصل کارت ملی در هنگام دریافت کالا در سراسر کشور امکان پذیر خواهد بود .در صورتی که قرار است کالا به شخص ثالث دیگری هدیه شود لطفا بعد از ثبت سفارش با کارشناسان فروش تماس حاصل نمائید و اطلاع رسانی کنید.
- هزینه ارسال سفارشات از طریق پست پیشتاز با تعرفه مصوب اداره ی پست محاسبه میشود.
- هزینه ارسال کالا به عهده مشتری گرامی می باشد و هنگام خرید کالا در صفحه تسویه حساب، با توجه به روش انتخابی تحویل کالا هزینه درنظر گرفته می شود.
- در صورتی که روش “ارسال رایگان” برای فروشگاهی که از آن خرید انجام شده فعال باشد، هزینه ارسال کالا رایگان است.
- هزینه ارسال کالاهای سنگین ارسالی با باربری براساس وزن و ابعاد کالا محاسبه میشود و مبلغ آن بصورت پس کرایه درب آدرس دریافت میشود.
- هزینه ارسال برای سفارشات چند مرسوله ای با توجه به تعداد مرسوله محاسبه میشود.
روش پرداخت
کاربران اینجا ببین میتوانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال میشود و نیازی به اطلاع دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آمادهسازی و ارسال میشود.
هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به:
– شماره کارت (شماره 16 رقمی روی کارت عابر بانک )
– رمز دوم کارت (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم پویا (رمز خرید اینترنتی یک بار مصرف) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
برای فعالکردن رمز دوم پویای خرید اینترنتی، میتوانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز دوم پویای خود را فعال کنید.
– CVV2 ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارتهای بانکی درج میشود و بهعنوان یک کد امنیتی در پرداختهای اینترنتی کاربرد دارد )
– تاریخ انقضاء (تاریخ انقضا کارت بانکی روی آن حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، میتوانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.)
رویه های بازگرداندن کالا
توجه: بازگردانی کالا فقط مختص فروشندگانی است که این مورد را مجاز دانسته اند. درضمن به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعویض یا بازگردانی هیچ کالایی مقدور نیست.
1- کالا در شرایط اولیه و با شماره سفارش همراه باشد.
2- بدون آسیب دیدگی و پارگی باشد.
3- پلمپ آن باز نشده باشد. (شامل محصولات آرایشی و بهداشتی)
4- اگر نیاز به نصب داشته، حتما توسط نمایندگی نصب شده باشد.
5- پوشاک در وضعیت اولیه باشد. ( بدون جدا شدن ملحقات آن و بدون لکه و بوی عطر)
پیام خود را در صفحه تماس با ما با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.